Kundeservice
- Live Chat
- Call us at80 83 11 66
- Kontakt
- Send CHAT til TXTCLQ for sms-hjælp
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan er Cliniques fortrydelses- og bytteret?
Såfremt du mod forventning ikke bliver fuldt tilfreds med dit køb hos Clinique Online, skal du blot returnere den resterende del af varen, så refunderer vi naturligvis hele beløbet til dig. Du kan desværre ikke bytte dit køb til andre Clinique produkter. Klik her for yderligere oplysninger om Cliniques fortrydelses- og bytteret.
Accepterer Clinique internationale ordrer?
Clinique har på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at håndtere fakturerings- eller leveringsadresser uden for Danmark, dette gælder også Grønland og Færøerne. Vi beklager ulejligheden. Vi henviser til de internationale Clinique-hjemmesider, der tilbyder onlinekøb. Du kan se en oversigt over internationale forhandlere under Internationale hjemmesider.
Hvor kan se en ingrediensliste?
Cliniques produkter er 100 % allergitestede. Uparfumerede. Har du brug for hjælp så kontakt vores kundeservice på: 80 83 11 66 - (8:30 til kl. 17:00) Mandag til fredag. 6 9 Closed Public holidays.) or select Beauty/Product Advice button on the contact us and then select “Concerns about an Ingredient”
Hvorfor er mit yndlingsprodukt udgået? Hvilket produkt kan jeg så anvende?
Beslutninger om, at et produkt eller en størrelse skal udgå eller indføres, træffes ud fra forbrugernes præferencer og indkøbsvaner. Cliniques konsulenter vil med glæde foreslå alternative produkter. For assistance in locating a discontinued product for purchase, please contact us via telephone at 80 83 11 66 (8 am – 6 pm Monday to Friday and 9 am – 5pm on Saturday. Closed Public holidays.) we will be happy to assist you.
Har andre adgang til de oplysninger, jeg giver Clinique?
Clinique respekterer dine personlige oplysninger. Dine oplysninger vil ikke blive givet til nogen tredjepart uden dit udtrykkelige samtykke. Læs Cliniques Fortrolighedspolitik for yderligere oplysninger.
Spamfiltre og internetudbydere
Din internetudbyder (ISP) eller e-mail-klient kan bruge filtre til at blokere for e-mail, hvilket kan påvirke modtagelsen af e-mail fra Clinique Online. Såfremt dette er tilfældet, se funktionen Hjælp i dit e-mail-program eller kontakt din internetudbyder direkte for oplysninger om at slække eller fjerne de indstillinger, der filtrerer eller blokerer for e-mail. Dette vil sikre, at korrespondance fra Clinique Online vil blive accepteret. Har du nogen spørgsmål, så kontakt os på: 80831166
Såfremt din udbyder er AOL:
- Åben e-mailen.
- Klik på ikonet "Tilføj adresse".
- Navnet og e-mailadressen udfyldes automatisk i pop-up vinduet "Tilføj kontaktperson". Bekræft, at oplysningerne er korrekte.
- Klik på "Gem".
Såfremt din udbyder er Yahoo:
- Åben e-mailen.
- Klik på linket "Føj til adressekartoteket" til højre.
- Adressen føjes automatisk til dit Yahoo! Adressekartotek.
Såfremt din udbyder er Hotmail:
- Åben e-mailen.
- Klik på "Gem adresse(r)" ved beskedens emne.
Såfremt din udbyder er MSN:
- Åben e-mailen.
- Klik på "Gem adresser" til højre.
- Vælg afkrydsningsfeltet ud for den adresse, du ønsker at gemme. Du kan også foretage ændringer i kontaktoplysningerne.
- Klik på "Gem".
Er det muligt at modtage produktprøver?
Der er desværre ikke mulighed for at modtage produktprøver. Clinique tilbyder ofte gratis prøver, som du kan vælge ifm. betaling af onlinekøb. Ønsker du produktanbefalinger eller tips fra en uddannet Clinique konsulent, kan du sende en e-mail til Cliniques onlinekonsulenter.
Dyreforsøg
Clinique Laboratories, LLC. er dedikeret i kampen for at afskaffe alle dyreforsøg. Clinique arbejder desuden på at garantere forbrugernes helbred og sikkerhed og på at markedsføre produkter, der overholder de gældende regler i de lande, hvor Cliniques produkter sælges.
Hverken Cliniques produkter eller ingredienser er testet på dyr, og vi beder ikke andre om at teste på Cliniques vegne, med mindre det er lovpligtigt. Clinique evaluerer produkterne ved kliniske test på frivillige forsøgspersoner.
Clinique Laboratories, LLC. støtter fuldt op omkring udvikling - og global accept - af test, der ikke inkluderer dyreforsøg. Til dette formål, samarbejder Clinique med branchen som helhed og globale videnskabelige grupper i forbindelse med forskning og finansiering af testalternativer.
Kan du ikke finde et svar på dit spørgsmål?
Go to our email submission form, or call us at 80 83 11 66 and Contact Us directly.
Shopping online
Ordrestatus
Du kan følge status på dine seneste ordrer på siden Ordrestatus. Klik på Følg din pakke og log på din konto for at se din ordrestatus. Du kan følge din pakke via fragtfirmaets hjemmeside, og du kan også klikke på pakkenummeret for yderligere oplysninger om din ordre.
*Bemærk: Pakkenummeret oplyses i visse tilfælde først 24 timer efter ordren er afsendt.
Annullering af bestillinger
Ønsker du at udøve din fortrydelsesret skal du straks underrette os ved at ringe på: 80831166 Vi gør vores bedste for at imødekomme dine anmodninger.
Lejlighedsvis kan systemet annullere ordrer eller dele af en ordre af forskellige årsager. Årsagen kan være følgende:
Varen(erne) er ikke på lager.
Der opstod en fejl ifm. betalingen.
Det er ikke muligt at sende til den oplyste adresse.
En identisk ordre er afgivet.
Ordren blev annulleret efter kundes anmodning.Hvis din ordre annulleres vil du modtage en e-mail med oplysninger om årsagen til annulleringen. Du vil ikke blive opkrævet for annullerede varer. Hvis du ønsker at afgive en ny ordre, eller hvis du har spørgsmål til en annulleret ordre, kan du kontakte vores kundeservice på: 80831166 eller via e-mail til: kundeservice-dk@clinique.com
Sådan shopper du online
Velkommen til Clinique Online. Shopping er nemt og sikkert. Du skal blot vælge varen, du ønsker at købe, og følge nedenstående instruktioner:
Trin et:
Før musen over en vare og klik på Køb nu. Vælg den ønskede farve, størrelse eller formel, og klik på "Føj til kurv".For yderligere produktoplysninger, makeupvideoer og relaterede links, klik på produktnavnet eller linket Vis oplysninger. På siden med produktoplysninger skal du vælge "Føj til kurv" for at lægge varen i din kurv.
Trin to:
For at afslutte din bestilling skal du klikke på ikonet med kurven, eller klikke på tasten "Gå til betaling", der vises hver gang, du lægger en ny vare i kurven.Følg instruktionerne på skærmen for at afslutte bestillingen. Bemærk, at det er muligt at fjerne varer fra kurven og ændre vareantal (der kan vælges op til fire [4] stk. af hver enkelt vare) under betaling, inden du klikker på Send ordre.
Yderligere oplysninger om Cliniques købsbegrænsninger.
Trin tre:
Når din ordre er afsendt, vises en bekræftelse på at din ordre er modtaget. Du vil også modtage en bekræftelse via e-mail, kort efter Clinique har modtaget din ordre. If an order confirmation does not arrive within 24 hours after submission, please contact us by phone at 80 83 11 66 or via email for assistance.If you have any questions or concerns when placing an order or if you wish to inquire about a previously placed order, please call Clinique Online Customer Service at 80 83 11 66 or Contact Us. For at kunne yde en hurtig ekspedition, bør du have dit ordrenummer parat.
VIS KURV
Klik på ikonet med kurven for at vise kurven med de valgte varer, vareantal og den samlede købspris. Det er muligt at fjerne varer fra kurven eller ændre vareantallet.SÅDAN FJERNES VARER FRA KURVEN
Hvis du ønsker at fjerne en vare fra din kurv, skal du blot gå til "Vis kurv" og vælge "Fjern" under produktnavnet. Varen fjernes herefter fra kurven.Optimale online farveindstillinger
Denne hjemmeside vises bedst med Internet Explorer 6 og senere versioner, Firefox 2,0 og senere versioner og med en minimum skærmopløsning på 1024 x 768. Bemærk, at skærme gengiver farverne forskelligt alt efter de individuelle indstillinger.
Du er velkommen til at kontakte Clinique for yderligere oplysninger om de enkelte farver. Clinique vil med glæde viderebringe yderligere produktoplysninger, der måtte være tilgængelige.
Sikkerhed online
Clinique Online forstår, hvor vigtig sikkerhed er for vores kunder. Når du bestiller på Clinique Online, indkodes dine oplysninger ved hjælp af krypteringsteknologien Secure Socket Layer (SSL). Dette er den mest avancerede online sikkerhedsteknologi til dato. Du kan være sikker på, at din ordre og dine personlige oplysninger håndteres sikkert. Clinique benytter kun godkendt krypteringssoftware. For yderligere oplysninger om SSL-krypteringssoftwaren, gå til:
http://compnetworking.about.com/cs/securityssl/g/bldef_ssl.htm?terms=ssl
For at kunne gennemføre krypteringen, skal din browser have SSL-protokollen. De browsere, der har denne software er følgende:
- Internet Explorer 6,0 og senere versioner
- Mozilla Firefox 2.0.4 og senere versioner
- Safari 2.0.4 og senere versioner
Købsbegrænsninger
Clinique har valgt at begrænse ordrer til maks. fire (4) stk. af de samme varer, og en købsbegrænsning på 4800 kr. pr. kunde. Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du ringe til os på 80 83 11 66 eller kontakte os, og vi vil med glæde hjælpe.
Kampagner/værdikoder
INDLØSNING AF KODER. Du skal blot oplyse din værdikode i tekstfeltet "Værdikode" på betalingssiden ifm. betalingen. Når en værdikode accepteres vises den på siden "Vis ordre".
Bemærk: Ved oplysning af værdikoder skelnes der mellem store og små bogstaver, og koderne skal indtastes nøjagtigt som de vises. Det er kun muligt at anvende én værdikode pr. onlineordre.
Ved gaver:
Vi forbeholder os retten til at erstatte gaven med et lignende, hvis det er udsolgt. Gaven / gaverne gælder kun så længe lager haves.
Ved rabat:
Rabatkoder gælder ikke på i forvejen nedsatte produkter på clinique.dk.Betalingsmuligheder
Det er muligt at betale med følgende kreditkort*
Visa
MasterCard
Dankort
MobilePay
ViaBill*Kreditkort udstedt af danske finansieringsinstitutter accepteres. Det er desværre ikke muligt at anvende kreditkort, der er udstedt af udenlandske finansieringsinstitutter.
Vigtige oplysninger:
Af sikkerhedsmæssige årsager skal dit faktureringsnavn og adresse matche oplysningerne på kreditkortet, der anvendes til betaling. Clinique forbeholder sig retten til at annullere ordrer, der ikke opfylder disse kriterier.
Afventer betalingsgodkendelse
Hvis du betaler med Visa/dankort, vil din betaling blive gennemført som en dankortbetaling.
• 1. Det vil altid fremgå af posteringer på din konto, om en betaling er gennemført som en dankort- eller en Visa-transaktion. Hvis du betaler med MasterCard, ”reserveres” beløbet på din konto, når banken har fået besked om transaktionen. Det betyder, at du ikke længere kan disponere over det autoriserede beløb.
• 2. Beløbet hæves på kontoen, så snart banken har modtaget betalingskravet fra Clinique. Hvis ordren ændres eller annulleres inden afsendelse vil beløbet blive ændret.
Hvis en ordre annulleres sletter den udstedende bank autorisationen. For yderligere oplysninger om korttransaktioner henvises til den udstedende banks kundeservice. Clinique kan ikke hjælpe med at slette en autorisation.Ordrer
Hvor er min ordre?
Du kan følge status på dine seneste ordrer på Ordrestatus samt ved at logge ind.
Hvis du har spørgsmål til en ordre, kan du kontakte vores kundeservice på: 80831166. 8 - 6 mandag til fredag, og 9 - 5 på lørdag (Lukket på helligdage)Ordrebehandlingstid
De fleste ordrer behandles inden for 1-2 hverdage (behandlingstiden inkluderer ikke weekend- eller helligdage).
Ordrer, der afgives en lørdag eller søndag, behandles ikke før den efterfølgende mandag.
Ordrer behandles og afsendes kun på hverdage (mandag-fredag ekskl. helligdage).
Alle køb er underlagt bankens godkendelse, inden ordrebehandling. Kun godkendte køb vil blive behandlet og afsendt.Ordreforespørgsler
Du kan følge status på dine seneste ordrer på siden Ordrestatus. Dette er den nemmeste og hurtigste vej til dine aktuelle ordreoplysninger hos Clinique Online.
Når du klikker på Ordrestatus vil du blive bedt om at logge ind med din e-mailadresse og din adgangskode. Siden med ordreoversigten viser detaljerede oplysninger om dine aktuelle og tidligere ordrer. Når din ordre er afsendt vil dit pakkenummer blive vist. Du kan spore din pakke via fragtfirmaets hjemmeside, og du kan også klikke på pakkenummeret for yderligere oplysninger om din ordre.
Bemærk: Pakkenummeret oplyses i visse tilfælde først 24 timer efter ordren er afsendt.
Annullering af bestillinger
If you would like to cancel an online order after it has been placed, please contact us by phone at 80 83 11 66 within one hour of placement. Vi gør vores bedste for at imødekomme dine anmodninger. Det er ikke muligt at ændre eller annullere en ordre, efter ordren er afsendt.
Lejlighedsvis kan systemet annullere ordrer eller dele af en ordre af forskellige årsager. Årsagen kan være følgende:
Varen(erne) er ikke på lager.
Der opstod en fejl ifm. betalingen.
Det er ikke muligt at sende til den oplyste adresse.
En identisk ordre er afgivet.
Efter kundens ønske.
Købsbegrænsningen er overskredet.Hvis din ordre annulleres, vil du modtage en e-mail med oplysninger om årsagen til annulleringen. Du vil ikke blive opkrævet for annullerede varer. If you have questions about a cancelled order, please contact our Online Service Experts at 80 83 11 66 or via email.
Fortrydelses- og bytteret
Clinique Online Tilfredshedsgaranti
Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med dit køb hos Clinique Online, skal du blot returnere varen, så refunderer vi naturligvis hele beløbet til dig. Det er kun muligt at bytte eller returnere produkter, der er købt på Clinique.dk. Har du nogen spørgsmål eller brug for hjælp omkring returnering, så kontakt os på 80831166
Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?
Hvis du ønsker at returnere en vare, du har købt på Clinique.dk, skal du gøre følgende:
Du skal udfylde retursedlen, som er vedlagt den oprindelige ordre og sende den sammen med returvaren. Clinique anbefaler, at du gemmer en kopi af fakturaen. Hvis du returnerer en gave, skal du afkrydse feltet "Gavereturnering" på bagsiden af fakturaen.
Sæt returmærket, der sidder på fakturaen, på returpakken. Hvis du ikke har et returmærke, skal du sende returpakken til:Clinique Online
Returafdelingen
Delta Park 37
2665 Vallensbæk Strand• For din egen sikkerhed og for at sikre en hurtig levering, anbefaler Clinique, at du sender returpakken som pakke, så det er muligt at spore den. Clinique er ikke ansvarlig for bortkomne pakker.
• Hvis din vare er beskadiget henvises til Beskadigede varer
• Returneringer behandles inden for 3-5 hverdage efter modtagelsen.Returned items will be processed promptly, usually within 3-5 business days of receipt. An email will be sent to confirm your return or exchange request has been processed.
Det er desværre ikke muligt at ombytte varer. Hvis du ønsker at ombytte et produkt, beder vi dig returnere din første bestilling og placere et nyt køb.
Har du nogen spørgsmål eller brug for hjælp omkring returnering, så kontakt os på 80831166 eller kundeservice-dk@clinique.com
Forsendelse
Forsendelse
Clinique Online ordrer afsendes og leveres kun på hverdage (mandag-fredag ekskl. helligdage).
Ordrer leveres af Postnord, enten til din privat- eller firmaadresse. Hvis det ikke er muligt at levere pakken til din adresse, vil den blive leveret til et posthus eller en pakkeboks, hvor du selv afhenter den. Er du ikke hjemme, når postbuddet ringer på, lægger han en seddel til dig.
Bemærk, at alle køb er underlagt bankens godkendelse, inden ordrebehandling. Kun godkendte køb vil blive behandlet og afsendt. If you have questions about the delivery of your package, please contact us at 80 83 11 66 for assistance.
Standardlevering
Pakker leveres indenfor 5-7 hverdage. 2 De fleste ordrer, der afsendes som privat- og erhvervspakke, leveres 3-5 dage efter afsendelse.
Forsendelses- og håndteringsomkostninger pr. ordre er 35 kr. Vi tilbyder gratis fragt ved køb over 350 kr.
Forsendelser til speditionsvirksomheder
Clinique Online er ikke ansvarlig for er ansvarlig for tab, skade eller forsinkelse af godset fra tidspunktet, hvor godset overdrages til en speditionsvirksomhed. Dette betyder, at Clinique Online ikke er ansvarlig for erstatning eller bytning af produkter, der leveres til en speditionsvirksomhed. Hvis du vælger at bruge en speditionsvirksomhed anbefaler Clinique, at du anmoder speditøren om at nægte modtagelse af beskadigede pakker. Hvis en pakke går tabt eller beskadiges efter modtagelsen af speditøren, påhviler det speditørens ansvar.
Ordrestatus
Når din ordre er afsendt, vil du modtage en bekræftelse via e-mail. E-mailen indeholder et pakkenummer, så du kan følge din pakke. Bemærk, at der kan gå op til 24 timer, før du kan spore din pakke. Du kan også følge din ordrestatus via Min konto. Du er velkommen til at kontakte Clinique, hvis du har brug for hjælp til at spore din pakke.
Konto